Szerző: Török Krisztián
Publikálva: 2018-11-09
Innováció





Weboldal nélkül egy KKV sem működik hatékonyan

Manapság egy weboldal már nem luxus egy kis és középvállalkozásnak sem, hanem alalpvető üzleti eszköz, de mit is érhetünk el vele?

Ha manapság valamire megoldást keres az ember, akkor az első dolga az, hogy felkeresi az interneten az adott szolgáltatások listáját. Legyen szó akár egy profi szakemberről, vagy bármiről amire szükségünk van. Az emberek a 21. században eléggé elkényelmesedtek ahhoz, hogy a problémák megoldására a lehető leggyorsabb és legegyszerűbb utat válasszák és ehhez mi sem lehet megfelelőbb, mintsem az internet?

Ha az Ön vállalkozása megoldást kínál egy szükségletre (legyen ez termék vagy szolgáltatás) nem mindegy, hogy milyen csatornákon éri el az ügyfeleit. Nem hagyatkozhatunk mindig a meglévő, fix ügyfélkörre, mert így soha sem lesz pontenciál ahhoz, hogy előrébb tudjunk lépni. A régi módszerek (e-mail marketing, telemarketing, szórólap) pedig már elavultak és idejétmúltak, ezek nem működnek a konkurenciával szemben, különösen, ha egy piac telített . 

A legjobb megoldás így: a folyamatos online jelenlét, amit egy személyreszabott  és egyedi weboldallal el is érhet. 

Clutch felmérése alapján a KKV-k nagyrésze - majdnem 70% (Amerikában) már 2013 előtt rendelkezett weboldallal. A maradék nagyjából 20%-a a vállalkozásoknak pedig tervezi a jövőben egy weboldal fejlesztését. 

Fontos az is, hogy a weboldalunk folyamatosan friss információkat tartalmazzon és folyamatos fejlesztésekkel naprakész legyen és egyedi megjelenésű, mivel ez is hozzájárul az eléréshez és a potenciális ügyfélkör növekedéséhez. 

A felmérésből viszont az is kiderült, hogy a weboldallal rendenlkező vállalkozások több mint felének nem naprakész a weboldala és nem ügyelnek a reszponzivitásra sem. Mit is jelent az hogy reszponzív weboldal? 

Egy weboldal akkor reszponzív, ha minden eszközön (tablet, számítógép, mobil) ugyanúgy jelenik meg a tartalom és ugyanazt a felhasználói élményt kapjuk. A Playall és az általunk fejlesztett szolgáltatások és weboldalak fejlesztése során számunkra az elsődleges szempontok egyike az, hogy reszponzív legyen a kinézet.

Azzal, ha weboldalunk naprakész és szép a megjelenése is még mindig nem biztos, hogy tudunk új ügyfeleket szeretni és mindenki a mi oldalunkat fogja csodálni. Hogy miért? 

Egy weboldalt számos úton érhetünk el. Ha ezt keresőmotorok (Google, Bing) használatával tesszük, az egy direkt elérérés. Ha a tartalom a közösségi médiában jelenik meg az lehet direkt és indirekt is. Ha követjük az adott vállalkozás oldalát (számítunk a tartalomra és tudatosan várjuk) akkor ez is egy direkt elérés, mert döntünk róla mit akarunk látni. Az interneten emellett természetesen jelen vannak a hirdetések is. Az ilyesfajta elérés viszont már egy indirekt elérés. A weboldallal rendelkező vállalkozások fele ezeket az eszközöket még nem ismeri, vagy nem haszálja, pedig ez is lényeges szempont. 

Ennek ellenére szerencsére Magyarországon már egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy weboldal nékül bizony nem lehet hosszútávú a fejlődés. A  Playall által fejlesztett weboldalak viszont megfelelnek az itt említett összes elvárásnak, mivel ügyelünk arra, hogy az oldal egyedi legyen és a megjelenése tükrözze vállalkozása énjét. Nálunk nincs két egyforma weboldal. Emellett ugyanúgy fontos az is, hogy reszponzív legyen az oldal és SEO optimalizált, hogy vállalkozása biztosan elérjen azokhoz akik azt keresik amit Ön kínál!



Szerző: Török Krisztián

#Weboldal #Weblap #Vállalkozások #Felmérés


Teret adunk vállalkozásának az online világban! Ismerje meg a lehetőségeket

Ajándék lónak ne nézzük a fogát! Avagy az ingyenes weboldalkészítők

Ingyenes képek vállalkozásához

Az első benyomás a legfontosabb egy vállalkozásnak a közösségi médiában





További cikkek betöltése